5 Şubat 2016 Cuma

2. Sınıf Türkçe Noktalama İşaretleri Etkinliği

NOKTALAMA İŞARETLERİ

Aşağıdaki cümlelerde boş bırakılan yerlere uygun noktalama işaretlerini koyunuz.

  • Eyvah (  ) okula geç kaldım (  )

  • Ay (  ) Çocuk salıncaktan düştü (  )

  • Hey (  ) Nereye gidiyorsun (  )

  • Atatürk ilkeleri şunlardır (  )

  • (  ) Nereden geliyorsun (  )

      (  ) Kütüphaneden geliyorum (  )

·      Ben annemi (  ) babamı (  ) kardeşimi çok seviyorum (  )

  • Meyvelerden (  ) elma (  ) armut (  ) çileği çok severim (  )

  • Sinemaya Ali (  ) Aslı (  ) Oya gelecek sen de gelir misin (  )

  • Markette kitap (  ) defter (  ) çanta da satılıyor mu (  )

  • Değerli öğretmenim (  )

  • Dilek çalışkan (  ) zeki (  ) tutumlu bir öğrencidir (  )

  • Her sabah elimi (  ) yüzümü bol sabunlu suyla yıkarım (  )

  • En sevdiğin masal hangisi (  )

  • Bizim bahçede elma (  ) armut ve kiraz ağaçları var (  )

  • Eyvah (  ) okula geç kaldım (  )

  • Ay (  ) Çocuk salıncaktan düştü (  )

  • Hey (  ) Nereye gidiyorsun (  )

2. Sınıf Türkçe Noktalama İşaretleri ile ilgili aramalar 
2. sınıf türkçe noktalama işaretleri etkinliği 2. sınıf türkçe noktalama işaretleri çalışma kağıdı 2. sınıf türkçe noktalama işaretleri test 2 sınıf türkçe testleri 2 sınıf türkçe performans ödevi 2 sınıf türkçe noktalama işaretleri testi çöz 4. sınıf türkçe noktalama işaretleri etkinlik 4. sınıf türkçe noktalama işaretleri konu anlatımı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder